Mati Pucuk

Mati Pucuk

Masalah sukar untuk mencapai atau mengekalkan ereksi dipanggil mati pucuk. Ianya boleh disebabkan oleh stress, penuaan dan oleh penyakit seperti kencing manis, darah tinggi, salurdarah tersumbat dll. Anda digalakkan untuk sentiasa bersenam untuk melancarkan pengaliran darah ke seluruh badan dan amalkan kehidupan yang tenang. Dan jangan merokok.
Gamat membantu dari kesan vasodilatasinya iaitu mengembangkan salurdarah dan melancarkan pengaliran darah. Di samping itu ia meningkatkan metabolisme dan memberi tenaga lebihan yang diperlukan. Gamat ada juga kesan penenang untuk membantu mereka yang stress. C3 Spirulina mengandungi khasiat seimbang yang mana vitamin A, B kompleks, E, zink dan selenium membantu meningkatkan keupayaan seks. Kesan anti oksidans membantu mengatasi masalah penyumbatan salurdarah. Bio-H mengandungi Arginine yang turut di kenali sebagai 'viagra traditional' turut membantu. Ujikaji menunjukkan 2.5g Arginine (2 paket Bio-H mencukupi) jika di makan selama 2 minggu dapat membantu mengatasi kebanyakan masalah mati pucuk. Peningkatan HGH juga membina semula kandungan hormon lelaki (testosteron) di samping meningkatkan kenikmatan hubungan seksual. Ubi jaga di dalam G-café juga mempunyai kesan melancarkan pengaliran darah yang mana dikatakan mempunyai kesan mengatasi mati pucuk beberapa kali ganda lebih hebat dari Tongkat Ali.

Disyorkan :

Pati Gamat Plus / Vita 1 sudu besar 2 kali sehari
(Elok dimakan ½ jam selepas Bioseed)

Bioseed 1 kali sehari untuk mengekalkan kesihatan
(Makan ½ jam sebelum makan dan minum air kosong sekurang-kurangnya 8 gelas sehari supaya Bioseed boleh bertindak dengan baik)

C3 Spirulina 1 sudu besar 3 kali sehari
(1 sudu besar dibancuh dengan segelas air kosong - bergantung kepada tahap kepekatan yang diingini)

Bio-H 2 paket dimakan sebelum tidur dalam keadaan perut kosong (tidak makan selama 2 jam)
(Boleh dibancuh dengan air biasa iaitu air mineral suhu bilik atau air soya sejuk)

G-Cafe Ubi Jaga Light / Extra Power 3-4 paket sehari

Gel Gamat eMas boleh membantu mengelakkan ejakulasi premature (disapu pada bahagian sulit)

0 Comments:

Post a Comment