Bengkak Kelenjar Prostat

Pembengkakan kelenjar prostat melibatkan 75% dari lelaki yang berumur. Tandanya ialah kencing malam, kederasan aliran air kencing yang menurun, susah untuk memulakan pembuangan air kecil dan menitis selepas kencing. Rawatan moden terdiri dari ubatan tetapi secara definitif ia di sembuhkan dengan pembedahan TURP (transurethral prostatectomy) yang mengikis buang bengkak prostat itu. Perlu diberi perhatian supaya menjalani pemeriksaan lengkap oleh doktor terlebih dahulu untuk mengenalpasti jenis bengkak supaya dapat mengesan masalah kanser prostat yang juga mengancam kaum lelaki yang berusia 55 tahun ke atas.

Gamat mempunyai kesan anti radang dan menyurutkan bengkak mampu membantu pada peringkat awal bengkak kelenjar prostat. Bagi pencegahan dari masalah kanser prostat pula proses pencucian usus menghindari pengumpulan toksin yang boleh mengakibatkan barah sementara C3 Spirulina pula mencegah kanser yang disebabkan oleh kemusnahan DNA di dalam sel badan manusia.

Disyorkan :

Pati Gamat Plus / Vita 1 sudu besar 2 kali sehari
(Elok dimakan 1/2 jam selepas Bioseed)

Bioseed 1 paket 2 kali sehari sebelum makan
(Makan 1/2 jam sebelum makan pagi dan malam dan minum air kosong sekurang-kurangnya 8 gelas sehari supaya Bioseed boleh bertindak dengan baik)

C3 Spirulina 1 sudu besar 3 kali sehari
(1 sudu besar dibancuh dengan segelas air kosong - bergantung kepada tahap kepekatan yang diingini)

0 Comments:

Post a Comment