Ketumbuhan / Kanser

Ketumbuhan atau tumor dikatakan sebagai kanser jika ianya memberi kesan buruk kepada badan. Kanser terbahagi kepada pelbagai jenis seperti kanser kulit (melanoma), darah (leukemia), kelenjar (lymphoma), buah dada, paru-paru, usus, rahim, tulang dll. Tahap seriusnya sesuatu kanser itu bergantung kepada penyebaran (metastasis) ke organ lain di dalam badan. Jika pada peringkat kanser sudah merebak, kebiasaannya rawatan radio atau chemoterapi adalah diperlukan. Kanser adalah penyakit yang serius dan boleh membawa maut, oleh itu pemeriksaan dan rawatan doktor janganlah diabaikan. Lebih awal mendapat rawatan, lebih cerah peluang untuk sembuh.

Gamat mempunyai kesan lawan radang yang boleh menyurutkan bengkak. Kajian awal dari UKM menunjukkan sel-sel kanser (seperti kanser payudara dan usus) yang dibawa keluar dari badan dapat dimusnahkan dengan menggunakan ekstrak gamat. Kajian in vitro ini tidak lah dapat disamakan dengan kajian in vivo atau dalam badan. Di samping itu produk gamat eMas dapat membantu dari segi kualiti kehidupan seseorang pesakit kanser. Ia membantu memberi tenaga, mengurangkan sakit dan menambahkan selera. Setelah pembedahan atau rawatan radio/chemoterapi misalnya, gamat sesuai diamalkan.

C3 Spirulina juga berfaedah dari segi memberi khasiat nutrisi kepada badan pesakit kanser yang sememangnya sudah lemah. Kandungan antioksidan yang lengkap dan koenzim Q10 telah di buktikan melalui kajian saintifik membantu pesakit kanser. Malah koenzim Q10 turut didapati membantu mengatasi kesan sampingan pesakit yang menjalani rawatan kemoterapi.

Disyorkan :

Pati Gamat Plus Vita 1 sudu besar 2 kali sehari
(Peringatan: Jika anda ada alahan pada perisa Oren, sila gunakan Pati Gamat Plus)
(Elok dimakan ½ jam selepas Bioseed)

Bioseed 1 paket 2 kali sehari
(Makan ½ jam sebelum makan pagi dan malam dan minum air kosong sekurang-kurangnya 8 gelas sehari supaya Bioseed boleh bertindak dengan baik)

C3 Spirulina 2 sudu besar 3 kali sehari
(2 sudu besar dibancuh dengan segelas air kosong - bergantung kepada tahap kepekatan yang diingini)

Gel Gamat eMas boleh disapu kepada sebarang luka atau parut pembedahan

0 Comments:

Post a Comment