Kulit Kering / Bersisik

Masalah kulit di atas boleh terjadi disebabkan oleh kekurangan zat, kulit yang sensitif seperti seborrheic dermatitis, masalah dalaman seperti psoriasis, masalah sementara seperti sunburn dll. Kulit yang kering juga mudah dijangkiti kulat (kurap). Gamat memang berkesan bagi penjagaan kulit yang sihat dan cantik. Kandungan zat nutriens seperti vitamin E semulajadi, kollagen digabungkan dengan formulasi saintifik yang melembabkan kulit dapat meredakan masalah kulit kering. Kesan antihistamina mengurangkan kesan gatal dan alahan. Ekstrak gamat mengandungi faktor penumbuh sel yang membantu menumbuhkan sel kulit yang sihat dengan cepat. Manakala C3 Spirulina pula memberi nutriens bagi pemulihan kulit.
Disyorkan :

Krim Gamat eMas disapukan 3 kali sehari

Losyen Badan Gamat eMas di lumurkan keseluruhan badan

Buih Mandian eMas bagi mandian harian

Pati Gamat Plus Vita 1 sudu besar 2 kali sehari
(Elok dimakan ½ jam selepas Bioseed)

Seelok-eloknya digunakan Bioseed 1 paket 2 kali sehari sekurang-kurangnya buat 1 bulan permulaan untuk tujuan pembersihan badan dari toksik yang meracuni kulit
(Makan ½ jam sebelum makan pagi dan malam dan minum air kosong sekurang-kurangnya 8 gelas sehari supaya Bioseed boleh bertindak dengan baik)

C3 Spirulina 1 sudu besar 3 kali sehari
(1 sudu besar dibancuh dengan segelas air kosong - bergantung kepada tahap kepekatan yang diingini)

0 Comments:

Post a Comment