Darah Rendah

Darah Rendah

Masalah tekanan darah rendah atau hipotensi sering terjadi kepada wanita di bawah umur 30an. Bacaan tekanan darah rendah adalah bergantung kepada umur yang mana usia muda boleh menerima tekanan darah rendah tanpa sebarang simptom. Gamat tidak begitu digalakkan untuk merawat masalah ini kerana ia juga boleh menurunkan tekanan darah. Didapati mereka yang mempunyai tekanan darah rendah apabila mengamalkan gamat selalunya akan berasa pening yang jika tiada masalah kesihatan yang lain, telah direkodkan ada kes yang tekanan darah menjadi normal semula setelah mengamalkan gamat buat beberapa jangkamasa.

Walaubagaimanapun jika ingin dicuba, bolehlah gunakan Bioseed terlebih dahulu, di mana penjagaan sistem penghadaman yang sihat boleh menjurus kepada kesihatan badan yang lebih seimbang. Anda juga digalakkan untuk memakan makanan segar (buahan dan sayuran) dan mengamalkan senaman secukupnya.

Disyorkan :

Bioseed 1 paket sehari (berhenti jika terasa pening-pening dan pitam)
(Makan 1/2 jam sebelum makan pagi dan minum air kosong sekurang-kurangnya 8 gelas sehari supaya Bioseed boleh bertindak dengan baik)

C3 Spirulina 1 sudu besar 3 kali sehari
(1 sudu besar dibancuh dengan segelas air kosong - bergantung kepada tahap kepekatan yang diingini)

0 Comments:

Post a Comment